Coś...

Hejka!^^
Dziś opis konia i kilka słów o konkursie.  Na początku konkurs.Zakres rysunkowy, trzeba narysować swojego ulubionego qnia^^Pewnie nie będzie wiele zgłoszeń, ale nadzieja zawsze umiera ostatnia♧Dobrze, może po prostu napiszem wymagania;)
-rysunek ulubionego konia (o tym już mówiłam xD)
-Opis tego konia
I to w zasadzie tyyylee^^
Kwestia nagród:
Pierwsze miejsce-koń 2012
Drugie miejsce-zestaw(tylko ogłowie i siodełłłło)
Trzecie miejsce-właśnie nie wiem..Dawajcie propozycje w komkach c:
Stwierdzilam,że nie mam weny na opis konika, więc...Sorry.W koejnym poście DWA opisy koni, wiec się  nie zamartwiajcie ;P
Co myślicie konkursie? Spróbujcie swoich sil? Chryste,to brzmi jak jakiś trailer XD
To by bylo na tyle^^Zapraszam do kolejnego pooosta☆(I na koniec zdjęcie nowego konia...zgadujcie,jakieeego?
Podpowiem, ze ten rocznik^^
To papatkiii!!!



Komentarze

  1. Ja się zgłaszam :) Fajny blog.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki^^Supcio ze się zgłaszasz^^Czytam Twojego bloga^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się zgłaszam ;) do kiedy trzeba rysować??

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba też się zgłoszę...

    OdpowiedzUsuń
  5. A do kiedy trzeba namalować tego konia?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też się zgłaszam :) Niedługo dam link do postu u mnie z rysunkiem

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :)
    Na jaki adres należy wysłać rysunek ewentualnie, gdzie go pokazać?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. na jaki adres wysłać pracę?

    OdpowiedzUsuń
  9. Tutaj link do mojej pracy :)
    http://lewada.blogspot.com/2015/03/praca-konkursowa.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty