Wspaniale!

Z początku chcę uprzedzić, że nie jest to opis ogiera fryzyjskiego, gdyż nie mam w dalszym ciągu podpisanych zdjęć. Jednak posta musiałam napisać, ponieważ, raz, chciałam wam podziękować za aktywność pod ostatnimi postami (wyłączając wyniki Candy, kiedy skomentowały tylko dwie osoby xD), a dwa, chcę się z wami podzielić wspaniałą informacją, że w moim życiu na powrót wszystko się poukładało! Odzyskałam przyjaciółkę, wszystko widzę na powrót w różowych okularach <3.
Ah, jednak nie skasuję poprzedniego posta, bo lubię go :). Aktualnie piszę to w miarę wcześnie, ale to dlatego, że dziś rano mnie muliło i nie poszłam do szkoły. Teraz dobrze się czuję, i dlatego piszę ^^.
Post znowu bez zdjęć, i w dodatku krótki, ale przeżyjecie chyba ;).
Dziękuję że jesteście ze mną <3.

~Mirami'.

Komentarze

  1. Będziemy z tobą na dobre i na złe!:D hehe i cieszę się że odzyskałaś przyjaciółkę♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Super że odzyskałaś przyjaciółkę :) Zdrówka ^^! Czekam niecierpliwie na opis ogiera.
    Pozdrawiam!
    P.S Czy miałaś kiedyś na Howrse konto Human. ? Wiem że teraz masz tak tylko z kropką na początku i ciekawa jestem czy to twoje stare konto, czy nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie że się wszystko ułożyło! C: Życzę Ci żebyś w życiu dalej Ci się układało! :D
    Czekam na opis! ^^
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że już dobrze. No i czekamy na zdjęcia!
    clairdale-ridge.blog.pl
    Czekolada

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby dalej było tak dobrze u Ciebie. Powodzenia i wszystkiego dobrego!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze,ze się już u Ciebie wszystko ułożyło :). Czekam na kolejną notkę z opisem :). Pozdrawiam i zapraszam na n/n :): figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To świetnie,że odzyskałaś przyjaciółkę<3
    Cieszę się razem z Tobą :))
    Pozdrawiam i wstąpisz do mnie? c;
    motekkotka5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie że ci się wszystko poukładało. ;)
    Pozdrawiam <3
    stablehorseschleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że wszystko się poukładało:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty