Co u mnie.. :)

Cześć kochani :)!
Znalazłam trochę czasu, więc piszę. W zasadzie nie wiem, o czym, ale chciałabym wam podziękować za aktywność i wyraziste (jeśli tak można to nazwać xD) komentarze. Ostatnio poznałam wyjątkowego konia, do którego najwidoczniej pasuje ta piosenka:


Nie jestem fanką tego całego Nightoru czy jakoś tak, ale oryginalne wersja jest troszeczkę gorsza.

~*~
Coś o kolekcji:
Wiele się nie zmieniło, jedynie doszło parę modeli, ale nic poza tym. Jednak szykujcie się na opis jednego z nich (może nie jest jakiś najnowszy, bo dostałam go w listopadzie, ale nieważne :P). Jest to klacz Datmoor Hill, o ile się nie mylę, z Collecty. Dla mnie jest to highland, ale ujdzie ;). 

Wiecie, to chyba tyle w tym poście.
Papa :3

Komentarze

  1. Opowiedz coś koniecznie o tym koniu :) Zapraszam do mnie, na sprzedażhttp://theblackhorse5.blogspot.com/2016/03/sprzedaz-kolekcji.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opowiem, post widziałam, ale aktualnie nie mogę nic kupić :(

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty