Umarłam..? Nie. [Beautiful Now]

Cześć. Zgadnijcie, kto z tej strony? Haha, tak, ja. Brzmi jak niezły żart, ale wracam. Mówiłam, że modele mi zbrzydły, ale gdzieś głęboko w serduchu czuję, że to coś, czym powinnam się zająć. Ikulina, Magda Wróblewska... Dziękuję wszystkim moim czytelnikom, że cały rok siedzieliście tu ze mną i czytaliście moje żałosne wypociny, haha. Teraz postaram się pisać troszku lepiej, nie obiecuję że posty będą się pojawiać często, ale będą.
Prawdopodobnie w kolejnym poście opiszę "stadninowo" jakiegoś modela ;). To tyle dziś ode mnie, papa! :*

haha, obrazek pozostawmy bez kometarza

Komentarze

  1. Emmmm... Cześć (?)
    Wybacz moją reakcje xD poprostu czytając tę notkę zdałam sobie sprawę że myślimy podobnie - jak kolwiek to brzmi xP
    Wręcz przeżywamy teraz tą samą sytułacje [ lol ale creepy ]
    Dobra podobnie jak obrazek zostaw moją pierwszą część wypowiedzi bez komentarza... Fajnie że jesteś :D będę wpadać na bloga jak tylko zauważę nowy post C:
    Pozdrawiam!
    biegnacy-znaczy-wolny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. WItaj, kochana, cieszę się, że wróciłaś :D Już narzekałam, że tyle fajnych blogów się zamknęło, no i proszę - to już trzeci w ostatnim czasie, który się reaktywował :D
    Ja też czułam, że modele to jednak coś, od czego nie umiem się uwolnić i spróbowałam jeszcze raz. Zaczęłam też od nowa pisac na blogu - aktywność jest słaba, bo większość osób myśli, że odeszłam na zawsze, ale postaram się pisać mimo to i się nie poddać. Tobie życzę tego samego ;)
    schleichikuliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję że wracasz na długo :D
    Czekam na opis wybrańca >:D [Sama nwm dlaczego 'wybrańca' XDD]
    Piosenka jest nawet, nawet :)
    Obrazek.. Taki prawdziwy xD
    Pozdrawiam ^.^
    PS: Jeśli masz czas, wejdziesz na n/n? Byłabym wdzięczna :3
    stadninakonihipos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, witaj znowu!

    Jestem nieco zabiegana, więc napiszę krótko - czekam na dalsze posty! Nawet jeśli nie skomentuję czegoś, na pewno postaram się przeczytać.
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty