Nowa seria?! :D

Cześć, 
Ostatnio wpadłam na pomysł, aby stworzyć serię, która opierałaby się na tym, że co miesiąc byłby dodawany post o nazwie "Koń miesiąca". 
W samej notce opisywałabym rzeźbę figurki, a później opowiadałabym o niej jak o prawdziwym koniu. 
Dla mnie spoko pomysł, z tego względu, że i tak mało postów gości na moim blogu, czego podstawą jest raczej mój brak weny. Jednak skoro taka seria by powstała, przynajmniej posty pojawiałyby się co miesiąc, a w międzyczasie jeszcze inne :3.

Na październik przygotowałam dla Was klaczkę folbuta, tutaj macie zajawkę:


Jeszcze w październiku spodziewajcie się jej opisu!

Mam nadzieję, że ten pomysł przypadnie Wam do gustu. Jeśli macie jeszcze jakieś pomysły, piszcie śmiało, zobaczę co da się zrobić!

Kolejna rzecz to taka, że prawdopodobnie powracam do kolekcjonowania figurek. Muszę posprzątać szafkę, na której stoją, kupię jakiś kordonek, coś w tym stylu i zacznę robić coś twórczego :). 

Teraz będę kończyć, publikuje tego posta i lecę do modeli, odkurzuć je trochę, hah xD.

Do następnego!

Komentarze

  1. Czekam na post z tej serii, zapowiada się ciekawie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również czekam z niecierpliwością :-) Cieszę się, że wracasz do modeli, ja mimo tylu prób nie potrafię od nich odejść, mają w sobie coś co przyciąga mnie jak magnes xd
    Klaczkę z chęcią zobaczę bo nie miałam okazji oglądać jej na żywo ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ty również nie rezygnujesz, chociażby po tylu latach <3

      Usuń
  3. Super pomysł !!! Z tą serią :)
    A więc czekam na dalszą część.
    Twój nagłówek jest po prostu WOW !!!!
    Powiedziałabyś w jakim programie go zrobiłaś
    bo prezentuje się fantastycznie ♥♥
    pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło! :o
      Efekt zawdzięczam dwóm programom- Pixlr i Picsart, obydwa mogą być na mobilne urządzenia, jak i na przeglądarkę :3.
      Również pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty