Postanowienia noworoczne? Nigdy za wcześnie :D

Witajcie.

Postanowienia noworoczne nigdy nie współgrały z moim życiem, ale chyba czas na to najwyższy!

Już tak wiele razy zostawiałam was bez słowa. Odczuwam wyrzuty sumienia i żałuję, że tyle wspólnych chwil nas ominęło. W końcu to my, wszyscy razem tworzymy tego bloga.



Nowy Rok zbliża się nieubłaganie a czas nadal leci szybko, za szybko. Co nieco sobie poukładałam i na 2017 mam jedno, najważniejsze postanowienie: nie opuścić Galopem Przez Życie. 


Oczywiście nadal mam wiele perspektyw, czekają na mnie i są przede mną, na wyciągnięcie ręki! Jednakże teraz blog nie będzie wyłącznie o figurkach, postaram się go urozmaicić w wiele innych rzeczy! :)

Mam nadzieję że coś z tego będzie. 



Jak może już zauważyliście, nowy wygląd już jest. Teraz czekam na kolejny opad śniegu (swoją drogą, u mnie już zawitał wcześniej!), aby wreszcie zrealizować upragnioną świąteczną sesję zdjęciową. 

Chyba czas najwyższy, czyż nie?

Tak na marginesie- już wkrótce zawita do mnie drugi, a właściwie to pierwszy (Sam znalazł nowy dom, nie ma go już u mnie) Breyerek! Prawdopodobnie na święta będzie to dla mnie idealny prezent. <3

Hmm, a jaki? Sama jeszcze się nie zdecydowałam, macie jakieś drobne sugestie do co wyboru? 



No nic, ja już lecę publikować posta i zostawiam was z nim.


Papa! <3

PS. Jakie posty chcielibyście ujrzeć w najbliższym czasie? :D Proponujcie na dole! ↓ 

Komentarze

  1. Z Breyerów polecam na pewno polecam ( i teraz dylemat z tyłu modeli) Phoenixa czy Big Chex To Cash :)
    Fajnie będzie jak dasz jakiś opis z życia stadniny ;)
    Pozdrawiam
    Wolfik

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym brała jakiegoś araba ^^ szczerze powiedziawszy przed wydaniem majątku na trady powstrzymuje mnie tylko fakt że mój laptop ledwo dycha i pierun wie kiedy wgl przestanie dychać, także no :) aczkolwiek wybierz taki model, który Ci się najbardziej podoba :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do wyboru modelu to polecam Pinto Grullo ale wybór zależy od Ciebie;)
    Trzymam kciuki aby postanowienie się udało:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obyś wytrwała w swoim postanowieniu,byłoby super gdybyś znów regularnie pisała na GPŻ. :)Może nie otyle regularnie,a poprostu częściej.Raczej Ci nie pomogę w wyborze Breyera,gdyż ilość modeli,które miałabym polecić jest mocno zaniżona.
    Pozdrawiam!!!
    greenhillstableproduction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że jednak do nas wróciłaś :) Mam nadzieję, że znowu zaczniesz regularnie pisać. Twój blog odwiedzam od zeszłego roku i widać duże zmiany :) Co do modelu to jest bardzo duży wybór, ale ja sama polecam: Totilasa, Valentine oraz Lil Ricky Rocker.
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że uda Ci się wytrwać w swoim postanowieniu!
    P.S. Zostawiam linka do mojego bloga, gdybyś miała ochotę wpaść: http://dewenirworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super że wracasz :) twój blog jest świetny a post bardzo miło się czyta
    Co do breyerów mogę polecić na pewno Don't Look twice, klacz jest ślicznie wykonana, ma ciekawą maść i rzeźbę, a na półce prezentuje się bardzo fajnie :) prócz niej GG Valentine lub Snowman -równie piękne modele
    Trzymam kciuki za zrealizowanie postanowień :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty