Galopem Przez Życie. Historyczny blog? Czy to się kiedyś skończy?

Witajcie.
Od paru dni zaglądam częściej na mojego bloga. To wspaniałe, a równocześnie tak cholernie nieznośne uczucie- widzisz swoje stare posty, widzisz historię, widzisz swoje życie, które prowadziłam i opowiadałam tutaj przez ponad dwa lata.
Dlaczego to się skończyło? Dlaczego wszystko się zawaliło?
Kiedy uświadamiam sobie, jak bardzo kiedyś byłam szczęśliwa, chce mi się płakać. Chce mi się płakać i daję ulec temu uczuciu.
Straciłam przyjaciół, straciłam szczęście i wiem- to jest właśnie najgorsze- że to już nigdy nie powróci.
Gdy czytam stare posty czuję okropne kłucie w sercu, ogromny żal do samej siebie. Nie doceniłam zawczasu najlepszych momentów mojego życia, one już nie wrócą.

Nie jestem w stanie dodać od siebie nic więcej. Boli mnie, tak okropnie mnie boli. Gdyby to mogło wrócić...


Komentarze

  1. znam bardzo to uczucie... gdy ma się wrażenie że kiedyś było się szczęśliwszym, że wszystko było lepsze, patrzysz na to wszystko co stare i zastanawiasz się czemu tak nie jest teraz. przeszłam sporo ale jestem już na drodze do poprawy, z dużymi postępami. grunt to chcieć coś zmienić z sobą czy swoim życiem.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. yyy lol XDDDD jestem teraz pretty happy wiec moge byc malym przykladem jakby ktos byl pograzony w swojej malej depresji ze da sie z tego wyjsc
    no, to ogolnie love itd

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty