Post informacyjny

Cześć!
Jestem tu tylko na chwilkę. W związku z już dawnym rzuceniem kolekcjonerstwa (a próby odradzania tej pasji wypadały bardzo marnie) zmieniam też tematykę bloga. Jeśli interesuje kogoś moje życie (aktualnie jestem w Korei, więc jeśli chcecie mogę napisać po powrocie o tym post), to chętnie będę pisać, chociażby dla jednej osoby - bo nie oszukujmy sie, blogowa platforma (figurka) umiera.

Reansumujac, mam w zamiarze poinformowac Was o zmianach, ktore tu zajda - głównie znajdziecie tu opisy mojej pracy  z psem (a jest ciekawie... za miesiąc na zawody!), jak i samego życia mojej zwykłej osobki.

Zostawie Was teraz z malym spoilerem kolejnego posta i do napisania juz w nieco innej formie!

hd sie pojawi, bez obaw 

Komentarze

  1. Sama nie bywam zagranicą, więc bardzo chętnie poczytam o takich wyjazdach :) A zdjęcia psiaka też bardzo chętnie zobaczę.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie poczytam o Twoich poczynaniach z psem (jak i o przygodach w Koreii) :)
    W sumie to sama chciałam kiedyś założyć bloga o moich futrzakach, później narodził się pomysł pokazania mojej pracy z psiakami na smyczy, bo jednak próbuję uczyć je poprawnego zachowywania się na spacerze, a trzy przytulaki na smyczy to zupełnie co innego niż jeden. No, nie mówiąc już o tym, że mam na pewno dość nietypowe (nieco końskie) metody c; Nic z bloga w końcu jednak nie wyszło, więc przynajmniej tutaj sobie poczytam (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Również chętnie poczytam o życiu w Korei i czy nadal tam jesteś? Bardzo chętnie bym poczytała o nastawieniu Koreańczyków do zwierząt domowych jak również opieki i tresury swoich pupilów. I co najbardziej Cię zaskoczyło w ich codzienności/kulturze.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty